مهندس ناصر اکبری برزگر زیارانی در سال 1360 در زیاران متولد شدند. تحصیلات ابتدایی و دوره راهنمایی و همچنین دبیرستان را (در رشته علوم ریاضی و فیزیک) در زیاران گذراندند. در سال 1389 با قبولی در کنکور دانشگاه علمی کاربردی به ادامه تحصیل در مقطع کاردانی و در رشته مهندسی برق – گرایش کنترل مشغول شدند و در سال 1391 مدرک کاردانی خویش را اخذ کردند. ایشان مجددا در سال 1392 برای ادامه تحصیل در مقطع لیسانس وارد دانشگاه علمی کاربردی شده و در سال 1394 کارشناسی خویش را در رشته مهندسی برق – گرایش کنترل اخذ کردند.
جناب مهندس اکبری در حوزه صنعت صاحب نظر بوده و از سال 1385 با ثبت شرکت "مهندسی ایمن تفاوت زیاران"، برند تجاری "سانکر" را ایجاد و طی سالیان گذشته با ارائه خدمات مهندسی ارزشمند و به روز توانسته اند برند سانکر را رشد و نمو دهند.
ایشان به عنوان شخصی کارآفرین و خویش فرما با مدیریت مجموعه شرکت ایمن تفاوت زیاران مشغول به تولید و مونتاژ انواع درب های اتوماتیک و سیستم های امنیتی و حفاظتی می باشند.
مهندس اکبری علاوه بر مدیریت مجموعه سانکر در کرج، مالک و مدیر کارگاهی صنعتی در زیاران بوده که
به تولید قطعات بتونی، بلوک های clc و انواع سنگ های مصنوعی می پردازد.
 
از علاقه مندی های ایشان که در آن تحقیقات گسترده ای نیز انجام داده و دارای اختراعاتی در دست ثبت در آن حوزه می باشند مبحث ذخیره انرژی و تولید انرژی های نو می باشد.