"اثرآفرینان زیاران" به عنوان وبلاگی برای معرفی همه اساتید، فارغ التحصیلان دانشگاهی و دیگر فرهیختگان صاحب اثر در زمینه های هنری، ورزشی و صنعتی است و با هدف معرفی صاحبان اثر در زیاران، شناساندن پتانسیل های منطقه و همچنین ایجاد پلی ارتباطی بین مخاطبان و با نظارت علمی و راهبری شماری از اساتید زیارانی مدیریت می شود.

از تمام زیارانی های محترم که در زمینه های علمی، هنری، ورزشی و صنعتی دارای دست آورد و یا اثر می باشند دعوت می شود تا با کلیک بر روی لینک زیر فرم مشخصات فردی را تکمیل نموده تا پس از استخراج بیوگرافی ایشان از این فرم، با هماهنگی خود فرد و با اختصاص صفحه ای به ایشان، بیوگرافی فرد مانند نمونه های موجود در وبلاگ تنظیم و بارگزاری شود.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe

- دست آورد و اثر در زمینه های علمی می تواند شامل کتاب، مقاله، پایان نامه، رساله (تز)، طرح (پروپوزال) و ... باشد.

- دست آورد و اثر در زمینه های هنری می تواند شامل تابلو خط، تابلو نقاشی، تابلو طراحی، تابلو فرش، صنایع دستی، اجراهای قابل توجه موسیقی و هنرهای نمایشی و ... باشد.

- دست آورد و اثر در زمینه های ورزشی می تواند شامل کسب مقام های قهرمانی، اخذ جوایز معتبر و ... باشد.

- دست آورد و اثر در زمینه های صنعتی می تواند شامل اختراعات، ابتکارات، نوآوری های صنعتی، ایجاد و توسعه برندهای تجاری و ... باشد.

 

مجموعه اثرآفرینان زیاران با نظارت علمی آقای دکتر رستم فلاح و همراهی کمیته مشورتی طرح (سرکار خانم دکتر قدسی محمدی زیارانی، آقایان دکتر حسین محمدی زیارانی، دکتر عمیم صباغ زیارانی و دکتر جواد محرابی) راهبری می شود.

این وبلاگ در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده و طبق قوانین همه حقوق آن متعلق به مجموعه اثرآفرینان زیاران می باشد. نقل مطلب با ذکر منبع بلامانع است.

 

ارتباط با ما:

به منظور ارسال جداگانه هرگونه فایل، نوشته، نظر و یا سوالی می توانید با ایمیل وبلاگ 

به نشانی ziaranasar@gmail.com در تماس باشید.

 

با سپاس فراوان و آرزوی بهروزی