آرش کشاورز زیارانی در خرداد ماه سال 1366 در زیاران متولد شد. دوران ابتدایی را در مدرسه جلال آل احمد زیاران در سال 1378 و دوران راهنمایی را در مدرسه شهداء زیاران در سال 1380 به پایان رساند. وی همچنین دوران دبیرستان را در دبیرستان امام خمینی شهر آبیک و در رشته علوم تجربی گذراند و در سال 1384 فارغ التحصیل شد. ایشان در سال 1385 در دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین پذیرفته شد و در سال 1389 و در رشته زمین شناسی موفق به اخذ مدرک کارشناسی از این دانشگاه گردید
مهندس کشاورز در حال حاضر در رشته تخصصی خویش و به عنوان سرپرست معدن در استان سمنان مشغول به کار است. وی در کنار تحصص خویش، در رشته های خوشنویسی و موسیقی (سازهای کوبه ای) فعالیت دارد. تا کنون آثار خوشنویسی ایشان در چند نمایشگاه به نمایش درآمده و در برنامه های مختلف موسیقایی اجراهای موسیقی  داشته است که فهرست بخشی از آن فعالیت های هنری وی به قرار زیر است:
-شرکت در نمایشگاه خوشنویسی در زیاران- سال 1382
-خوشنویس برگزیده جشنواره کتابت سوره فجر در شهرستان آبیک- سال 1384
-برگزاری و شرکت در نمایشگاه خوشنویسی، نقاشی و عکاسی در محل حمام باستانی زیاران- نوروز 1394
-برگزاری و شرکت در نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان خوشنویس زیاران در شهرستان آبیک و فرهنگسرای باران- سال 1394
-اجراهای تکنوازی و دونوازی ساز تنبک در شهرستان آبیک
-اجرای کنسرت موسیقی همراه با گروه موسیقی ماهور- شهر محمدیه- سال 1392
-اجرای کنسرت موسیقی همراه با گروه ماهور- شهرستان البرز استان قزوین- 1393
برگزاری و اجرای موسیقی به همراه گروه موسیقی نوا در مراسم آیین گرامیداشت فردوسی در روستای زیاران- سال 1394
 مهندس کشاورز در سال 1386 مقام دوم جشنواره سراسری دانشجویی خوشنویسی قرآن کریم استان قزوین را بدست آورد و در سال 1393 مقام نخست جشنواره موسیقی در رشته تکنوازی ساز تنبک را در شهرستان البرز از آن خود ساخت.