سرکار خانم مریم زمانی، متولد سال 1366، زیاران، پس از گذراندن دوره تحصیلات پایه ابتدایی در مدرسه رضوی و راهنمایی در مدرسه عصمت، دبیرستان را در سال 1384 در رشته علوم تجربی و در دبیرستان حکیم سهروردی زیاران به پایان رساندند. سال 1385 با قبولی در دوره کاردانی رشته "تکنسین اتاق عمل" وارد دانشگاه علوم پزشکی قزوین شدند. در سال 1389 با قبولی در دوره کارشناسی رشته تحصیلی "تکنولوژیست جراحی" در دانشگاه علوم پزشکی قزوین و پس از گذراندن دوره در سال 1391، گواهینامه کارشناسی خویش را دریافت کردند. عنوان پایان نامه کاردانی ایشان "بررسی میزان انتقال ویروس HBS ،HIV و HCV از طریق نیدل استیک شدن با سوزن بخیه و آنژیوکت" می باشد. و همچنین عنوان پایان نامه کارشناسی ایشان "روش اسکراپ کردن در جراحی های قلب و شناخت وسایل مربوط به این جراحی ها" است.
 
از مدارک و گواهی نامه های حرفه‌ ای ایشان می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 - دارای مدرک پایه و پیشرفته CPR از سازمان نظام پرستاری (1395 - 1394)
 - گواهی حضور در بیست و چهارمین کنگره بین المللی انجمن جراحان ارتوپدی ایران (1395)
 - دارای مدرک ملی از کارگاه Ao Trauma، برگزار شده در حاشیه بیست و چهارمین کنگره بین المللی انجمن جراحان ارتوپدی ایران  (1395)
 - دارای مدرک بین المللی Ao Trauma، از کمپانی Ao سوئیس (1396)
 
ایشان در حال حاضر تکنولوژیست جراحی و مسئول ارتوپدی اتاق عمل بیمارستان فوق تخصصی محب مهر تهران می باشند و در سال 1394 با کسب تقدیرنامه از ریاست این بیمارستان به عنوان پرستار نمونه اتاق عمل در آن سال معرفی شدند. سوابق حرفه ای ایشان تاکنون به شرح زیر بوده است.
 - اتاق عمل بیمارستان امام جعفر صادق هشتگرد به مدت یکسال (1391 - 1390)
 - بیمارستان ولیعصر آبیک به مدت 4 ماه در سال 1391
 - بیمارستان فوق تخصصی محب مهر تهران از سال 1391 تاکنون
 - کمک جراح و کارشناس جراحی های اسپاین و ستون فقرات در شرکت پیشرو طب نادین از سال 1396 تاکنون
 
خانم زمانی به عنوان برگزار کننده و مدرس سمینار سالیانه جراحی های قلب (CABG و دریچه های قلبی) برای دانشجویان اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی قزوین از سال 1392 تاکنون فعالیت داشته اند.
 
ایمیل: 
Maryamzamani171@gmail.com